Понедельник, 17.05.2021, 04:35
Чаплинський НВК
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Сценарії [9]
Сценарії
Календар свят
Українське ділове мовлення. Календар свят
Погода
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » Статті » Виховна робота » Сценарії

Козацькі забави

Козацькі забави

МЕТА: розширити кругозір учнів про козацтво; популяризувати фізичну культуру та спорт; виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.

 

ОБЛАДНАННЯ: святково прибраний зал; українські національні костюми для учнів; спортивні знаряддя.

 

ВЧИТЕЛЬ. Дорогі діти, шановні дорослі! Сьогодні ми проведемо змагання для учнів, у якому учасникам потрібно буде продемонструвати сильний характер і найкращі фізичні якості. Ми зібралися, щоб переконатися, що ми є нащадками славного козацького роду, що в наших жилах тече кров сміливих, відважних, розумних людей – вільних козаків.

Оцінюватиме змагання журі у складі ( називає членів журі

ГЕТЬМАН (читає). «Сини мої, козаки! Я, гетьман козацького війська, наказую провести змагання двох куренів, щоб підняти бойовий дух і мудрість нашого козацтва» Отамани, шикуйте курені!

 

1. ПРИВІТАННЯ КУРЕНІВ ОДИН ОДНОМУ.

 

Отаман першого куреня (командує).

Курінь «Січовики»! Рівняйсь, струнко!

Наш девіз:

«Славних предків ми – діти! Будемо вірно Вітчизні служити!».

 

Отаман другого куреня (командує).

Курінь «Запорожці»! Рівняйсь, струнко!

Наш девіз:

« Ми свою славу і волю не віддамо ніколи й нікому!».

 

2. КОНКУРС «ПОВЗУНЕЦЬ».

По команді перші гравці навприсядки (руки складені на ліктях) проходять вказану відстань, вертаються до своїх гравців, передають естафету на­ступному гравцеві, стають у вихідне положення. І так, доки не пройде вся команда. Перемагає та ко­манда, яка швидко і вправно прийшла до фіналу.

 

3. КОНКУРС «ВПІЙМАЙ МЯЧ».

Дітей поділяють на 2 однакові команди, які шикуються в колону по одному паралельно одна до одної. Навпроти кожної команди на відстані 6 м. креслять коло, в якому стоїть капітан команди з м’ячем у руках. За сигналом капітани кидають м’ячі гравцям своїх команд, що стоять першими в колонах, а ті біжать в центр кола, змінюючи капітанів і звідти кидають м’ячі наступним гравцям і т.д., капітан в цей час біжить на кінець колони. Гра продовжується доти, доки капітан не стане знову в коло. Перемагає команда котра першою закінчила естафету.

 

4. КОНКУРС « МАЙСТЕРНІ ХУДОЖНИКИ»

На прикріплених аркушах паперу кожна команда повинна намалювати козака на повний зріст. Один учасник біжить – малює голову, повертається, тоді наступний – тулуб і т.д. Виграє команда, яка швидко, згуртовано, акуратно і точно намалює козака.

5. КОНКУРС ОТАМАНІВ «ЗНІМАННЯ ШАПКИ»

Отамани стають в коло; завдання кожного отамана зняти шапку однією рукою. Переможе той, хто першим зніме шапку.

 

6. КОНКУРС «КОЗАЦЬКА КМІТЛИВІСТЬ».

Наступний конкурс «Козацька кмітливість»

Курінь, який відповідає першим, отримує бал. Читаємо швидко.

 

Кого називали козаком? (Вільну людину).

Хто стояв на чолі козацького війська? (Гетьман).

Як називали хати, в яких жили козаки? (Курінь).

Де розташовувались козацькі табори? (Запорізька Січ).

Про яку деталь козацького вбрання казали: «Широкі, як Чорне море». (Шаровари).

Як називалась козацька зачіска? (Оселедець).

З ким вели війни козаки за незалежність? ( З Туреччиною, Польщею).

Які імена козацьких гетьманів вам відомі? (Богдан Хмельницький, Іван Мазепа, Петро Полуботок...)

А чи знаєте ви ім`я дивовижного гетьмана – силача, який легко міг зламати руками підкову? (Іван Підкова).

 

7. КОНКУРС «ДВОБІЙ».

Від кожної команди виходить по одному найсильнішому, який, стає на одну ногу, а другу, згинає в коліні; одночасно тримає зігнуту одну руку, перед грудьми, а іншу ховає за спиною; корпусом повинен виштовхати суперника з контрольного кола. Переможе той, хто не порушивши правил, проведе цей бій.

 

8. КОНКУРС «ПОСАДИ КАРТОПЛЮ».

Перший гравець повинен розкласти по одному м’ячу в кожну лунку на доріжці і повернутись до своєї команди з пустою лункою, яку передає іншому гравцю, який повинен зібрати м’ячі з лунок, оббігши кеглю і перебігши до команди. Естафета продовжується до останнього гравця.

 

9. КОНКУРС «ОСЕЛЕДЕЦЬ».

На відстані 10 м від лінії старту стоять прапорці. За сигналом перші гравці йдуть до прапорця і назад при цьому на голові несуть мішечок з піском, який не повинен впасти додолу. Передають мішечок наступному гравцю команди і так всі по черзі. Перемагає та команда, яка першою закінчить естафету.

 

ВЧИТЕЛЬ. Слово для підведення підсумків змагань надається журі.

ГЕТЬМАН (читає грамоту). Я – гетьман усіх вільних земель українських і всієї держави – даною мені владою і своєю волею велю привітати найсміливіших, найдружніших козаків. Наші команди показали, що вони - гідні нащадки славного козацького роду, справжні козаки!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Сценарії | Додав: scoolchap1 (07.02.2018)
Переглядів: 259 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2021
uCoz