Суббота, 12.06.2021, 17:05
Чаплинський НВК
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Календар свят
Українське ділове мовлення. Календар свят
Погода
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ПЛАН МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Чаплинського НВК
на 2017-2018 навчальний рік

 

І. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

У 2016-2017 н.р. робота школи була зосереджена на реалізації обласного проекту:

“ Освітні стратегії соціалізації особистості в громадянському суспільстві ” на ІІ етапі та науково-методичному супроводі реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Державних стандартів дошкільної та початкової освіти, регіонального проекту “Новій Дніпропетровщині - новий стандарт освіти”, організація виконання шкільної цільової програми «Формування соціальної компетенції громадянського суспільства, як важлива передумова успішної соціалізації через впровадження родинних педагогічних технологій», районного проекту “ Розвиток соціальної компетенції громадянського суспільства, як важлива передумова успішної соціалізації через впровадження інноваційних педагогічних технологій ”, інших регіональних проектів, спрямованих на створення єдиного освітнього простору регіону.

Основними завданнями адміністрації й МО при організації й проведен­ні методичної роботи у 2017-2018 н.р. є:

1.1. Якісна підготовка й проведення методичного тижня й методичних днів, підвищення їхньої ролі в удосконаленні педагогічної майстер­ності керівного й викладацького складу НВК.

1.2.Забезпечення високого методичного рівня проведення всіх видів за­нять.

1.3.Професійне становлення молодих викладачів (початківців).

1.4. Підвищення якості проведення навчальних занять на основі впровад­ження нових інформаційних технологій.

1.5. Продовження педагогічних експериментів щодо пошуку нових техно­логій, форм і методів навчання.

1.6. Виявлення, узагальнення й поширення позитивного педагогічного досвіду творчо працюючих учителів. Аналіз, апробація й упровадження нового методичного забезпечення освітнього процесу, впроваджен­ня нових форм, методів навчання, передового педагогічного досвіду.

1.7. Організація взаємодії з іншими навчальними закладами, науково-до­слідними установами з метою обміну досвідом і передовими техноло­гіями в галузі освіти.

1.8. Приведення методичного забезпечення навчальних предметів у відповідність із вимогами нових керівних документів у галузі освіти, навчальних планів і програм.

1.9. Організація й проведення робіт із підвищення якості ведення всіх документів з організації й обліку методичної роботи та їхньої розроб­ки на наступний навчальний рік.

1.10. Розробка навчальних, науково-методичних і дидактичних ма­теріалів.

1.11. Упровадження в навчальний процес навчально-методичних і дидактич­них матеріалів і програмного забезпечення автоматизованих систем навчання, систем інформаційного забезпечення занять, інформаційно бібліотечних систем. Розробка програмного забезпечення для проведення навчальних за­нять і впровадження їх у навчальний процес.

1.12. Удосконалення проведення самостійних занять під керівництвом ви­хователів ГПД. Використання їх для підвищення індивідуалізації нав­чання учнів, розвитку в них навичок самостійної роботи.

1.13. Зосередження основних зусиль МО на створенні наукової бази знань в учнів випускних класів для успішного вступу їх до ВНЗ за обраною спеціальністю.

1.14. Проведення робіт з удосконалення комплексної програми виховання учнів, формування в них високих моральних якостей.

1.15. Підвищення якості проведення занять у результаті модернізації й роз­витку навчально-матеріальної бази школи відповідно до змісту нав­чальних планів і програм, завдань щодо впровадження в освітній процес нових інформаційних технологій.

 

II. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

2.1. Планування й організацію методичної роботи проводити відповідно до вимог наказу МО України на 2017/2018 навчальний рік, рекомендацій атестаційної комісії з урахуванням не­доліків в організації методичної роботи, виявлених торік.

2.2. Засідання методичної ради проводити один раз на чверть:

  1. підсумки методичної роботи в 2016/17 навчальному році й плануван­ня роботи школи на новий навчальний рік — у вересні.
  2. поширення передового педагогічного досвіду при проведенні методичних і предметних тижнів — у листопаді.
  3. шляхи подолання навчальних перевантажень учнів — у січні.
  4. досвід підготовки й проведення педагогічних експериментів з апроба­ції підручників, методичних посібників і дидактичних матеріалів у МО початкової школи, математики, природничого циклу — у березні.

2.3. Методичний тиждень провести в лютому 2018 р.

2.4. Установчі методичні наради провести:

  • у МО природничо-математичного циклу — з 24 по 27 серпня 2017 р.;
  • у МО гуманітарного циклу — з 1 по 6 вересня 2017 р.
  • у МО вчителів початкових класів – з 1 по 6 вересня 2017 р.
  • у МО класних керівників – з 1 по 6 вересня 2017 р.

2.5. На установчих методичних нарадах рекомендується розглянути наступні питання:

  • підсумки навчальної й методичної роботи, завдання щодо вдосконалювання навчального процесу;
  • результати контролю навчально-виховного процесу, організація й методика контролю навчальних занять;
  • особливості й методика проведення різних видів занять;
  • проблеми й основні шляхи впровадження в освітній процес нових технологій навчання;
  • пошук і впровадження нових інтенсивних форм і методів навчання;
  • роль і місце МО в забезпеченні навчально-виховного процесу в школі;
  • методика оцінки рівня навченості різних категорій учнів;
  • методика оцінки ступеня забезпеченості навчального процесу дидактичними матеріалами;
  • шляхи підвищення мотивації до навчання учнів.

2.6. Засідання МО проводити не рідше одного разу на чверть. На засідан­нях приділити увагу питанням:

  • якісної реалізації навчальних планів і програм, а також розробці й удосконаленню їх дидактичного, матеріально-технічного забезпечення;
  • поширення позитивного досвіду роботи вчителів-новаторів;
  • методичного забезпечення навчальних занять і якісного виконання вимог нормативних документів щодо організації освітнього процесу в новому навчальному році;
  • вивчення нормативних документів;
  • удосконалення роботи за шістьма педагогічними системами;
  • вивчення й упровадження в навчальний процес нових технологій;
  • огляду періодичної літератури з теорії й методики предмета, психоло­гії, педагогіки;
  • єдиного орфографічного режиму при роботі зі шкільною документа­цією;
  • безперервності й наступності навчання й міжпредметних зв'язків;
  • підвищення кваліфікаційних розрядів учителями МО; роботи з моло­дими фахівцями й новоприбулими вчителями;
  • звітів учителів, що відвідують курси підвищення кваліфікації;
  • підготовки до конференцій, круглих столів, семінарів тощо;
  • організації позакласної роботи з предметів МО;
  • дослідно-експериментальної роботи з відпрацьовування нових прог­рам, навчальних посібників і дидактичних матеріалів;
  • науково-дослідної роботи й проектної діяльності (з учителями й учнями);
  • підготовки до ювілею школи.

При розгляді питань, що зачіпають тематику або інтереси інших МО, на засідання запрошувати їхніх голів (учителів).

Головам МО забезпечити своєчасне оповіщення керівництва школи й суміжних МО про час і місце проведення засідань.

2.7. Шкільні конкурси «Вчитель року», «Найкласніший класний» провести у грудні.

2.8. Предметні тижні провести у ІІ семестрі.

2.9. З метою своєчасного та якісного проведення аналізу, узагальнення й поширення досвіду роботи вчителів з удосконалювання освітнього процесу представляти матеріали й прийняті на засіданнях МО рішен­ня заступникові директора з НР.

2.10. Заступникові директора з НР організувати контроль ходу підготовки й проведення предметних і методичних тижнів, аналізувати якість та ефективність їхньої організації й проведення.


Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Июнь 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2021
uCoz