Суббота, 12.06.2021, 17:50
Чаплинський НВК
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Календар свят
Українське ділове мовлення. Календар свят
Погода
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 22
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Організація та процедура
проведення державної підсумкової атестації в 4-х класах
в Петриківському районі
в 2017/2018р.

Лист МОН України

від 13.03.2017р. № 1/9-149

“Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів(вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році.”

Організація та процедура проведення державної підсумкової атестації в 4-х класах.

Строки проведення державної підсумкової атестації випускників загальноосвітніх навчальних закладів І і ІІ ступенів визначаються педагогічною радою і затверджуються відповідним наказом керівника навчального закладу до 05 квітня поточного року.

У 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів атестація проводитиметься у формі підсумкових контрольних робіт з української мови, літературного читання, математики.

Кожна підсумкова контрольна робота проводиться на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.

Оформлення атестаційної роботи

  • Атестаційна робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт
  • У верхній лівій частині титульної сторінки подвійного аркуша ставиться штамп загальноосвітнього навчального закладу. На ньому зазначається дата
  • Підписування роботи починається на сьомому рядку титульної сторінки:

Робота

на державну підсумкову атестацію

з української мови за курс початкової школи

учня (учениці) 4 класу

( прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)

На другій сторінці на перших двох рядках записують вид роботи та назву тексту, до прикладу:

Диктант

Тарас Шевченко

  • Оформлення відповідей на завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі штампом навчального закладу або на спеціальному бланку відповідей, що розробляється навчальним закладом.
  • У чистовому варіанті атестаційної письмової роботи виправлення (крім лексичних, орфографічних помилок) вважаються помилкою і не зараховуються як правильні відповіді.
  • Кожна підсумкова контрольна робота проводиться відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.
  1. На проведення підсумкової контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок):

5 хв.на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання

35 хв. – на її виконання.

  • Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі (учениці).

Підготовка завдань

  1. Завдання для проведення атестації укладають вчителі навчального закладу, відповідно до затверджених міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, і затверджує керівник навчального закладу. Завдання мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
  2. При підготовці завдань для підсумкової контрольної роботи необхідно враховувати такі аспекти:

· перевірці підлягає навчальний матеріал, що вивчався учнями впродовж навчання в початковій школі;

· контрольна робота повинна містити компетентнісно-орієнтовані завдання різних рівнів складності;

· кількість і обсяг завдань мають бути оптимальними для виконання впродовж часового проміжку, відведеного на контрольну роботу;

· тестові завдання бажано формулювати в одному стилі: або у формі

запитання, або спонукання;

· завдання для проведення підсумкової контрольної роботи готують у двох рівноцінних варіантах (окрім текстів для диктанту).

ОЦІНЮВАННЯ

  1. Оцінювання підсумкових контрольних робіт здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених наказами МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 року за № 566/19304, від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», наказ МОН України від19.08.2016 № 1009 “Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 № 1222”
  1. Бали за атестацію з української мови , літературного читання та математики виставляються у класному журналі під датою її проведення і виносяться в кінець журналу окремою колонкою ДПА;
  2. На правій сторінці класного журналу у розділі «Зміст уроку» здійснюється запис «Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація».
  3. Додаткові підсумкові контрольні роботи у 4-х класах не проводять.

Особливості конструювання змісту контрольної роботи

з української мови

  • Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителів).
  • І комбінація контрольної роботи з української мови формується з тексту для диктанту або списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь і завдань до тексту: творчого - на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь та завдань для перевірки мовних знань.

* за кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу;

** у разі, коли у тексті є слово на орфограму, вивчення якої не передбачено програмою початкової школи, воно заздалегідь записується на дошці і під час виконання роботи учитель звертає увагу дітей на його правильний запис;

*** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання і грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.

Особливості конструювання змісту контрольної роботи

з літературного читання

  • Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителя).
  • І комбінація підсумкової контрольної роботи має формуватись з тексту для читання мовчки для перевірки сформованості навичок читання, завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати з текстом і творчого на побудову висловлювання власної думки до змісту прочитаного.
  • Письмову частину роботи (творче завдання) учень оформлює на аркушах зі штампом школи. Інші завдання виконує на аркуші з текстом, виданому вчителем.

Особливості конструювання змісту контрольної роботи з літературного читання

  • ІІ комбінація підсумкової контрольної роботи з читання має формуватись з тексту для самостійного читання і завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом:

= тестових закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) і

= відкритого типу (на встановлення послідовності або відповідності та з короткою відповіддю) і творчого.

  • Частину роботи (творче завдання) учень письмово оформлює на листочках зі штампом школи. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.

Визначення техніки читання

організовують таким чином:

- учитель пропонує дітям взяти в руки олівці;

- за вказівкою вчителя діти починають читати текст (мовчки);

- через 3 хвилини вчитель зупиняє читання і пропонує поставити олівцем крапку над словом, на якому зупинився читати учень;

- учитель пропонує дітям продовжити читання тексту до кінця і виконати завдання до нього, працюючи з текстом.

Особливості конструювання змісту контрольної роботи

з математики

Зміст контрольної роботи може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителя).

  1. І комбінація контрольної роботи з математики має формуватись з таких основних завдань:

== складеної задачі на 3 дії; виразу з багатоцифровими числами на визначення порядку дій (з дужками);

== на порівняння і перетворення величин;

== знаходження частини від числа; застосування геометричного матеріалу.

  1. Роботу учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з математики.
  2. Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись у зошиті.

Особливості конструювання змісту контрольної роботи

з математики

  1. ІІ комбінація контрольної роботи для державної атестації з математики має формуватись з

== тестових завдань (відкритого і закритого типу),

== задачі на три дії та завдань з геометричним матеріалом.

  1. Частину роботи (задачу і геометричний матеріал) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи, дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з математики.
  2. Тестові завдання виконує на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем.
  3. Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись відповідно у зошиті і на аркуші з тестовими завданнями.

 

 

 


Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Июнь 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2021
uCoz